Tales of personal encounters, sometimes humorous, sometimes serious, sometimes grumpy, sometimes informative, but always true and sincere...

Wednesday, November 25, 2009

感谢水声


昨天夜晚,我独自回家。
踏进屋门,一片漆黑,鸦雀无声。
我开了灯,开了窗,开了小池塘的水流。


悦耳的水声打破了房子的寂静。
突然间,我不再感觉寂寞。


感谢小池塘陪伴我度过每个独处的时刻。
也感谢曾经陪伴我的小鱼儿们。:)

1 comment:

Ani said...

Oh so true... The sound of running water is therapeutic :) I love it too.